Aleyna4161 Bitkisel boyayla doktorum boyatabilirsin demişti. Doğuma yakin boyadım diplerede değdi , çok şükür bebeğim sağlıklı. Tabi bu konuda herkes ayrı bir şey söylediği için yapıp yaptırmamak sizin tercihiniz aslında. Sağlıkla kucaginiza alın insallah🥰😇🤲