iremuzunkala Kızlar haftaya 10+4 te kontrolüm var doktorun cinsiyet tahmin etme ve söyleme olasılığı var mı sizce 10. Haftada öğrenen var mı?
myangelson iremuzunkala genelde 12 de tahminde bulunuyorlar onda da her doktor söylemiyor devletteysen özellikle
Gulsen54 iremuzunkala ben 13 haftalıkken öğrenmistim ona da kesin diyemeyiz demişti ilk gebegimde doktor ama dediği gibi kızım dünyaya geldi şimdi tekrar 13 haftalık gibi gideceğim İnşallah bebeğim gösterirse öğreneceğiz bende şuan çok merak ediyorum ☺️
Ozge818 iremuzunkala 11+4 te gtmıstım özele gidiyorum tahmın soylememıstı 10 gun sonra net soylerım demıstı kı oglumu 5 sene once 11+5 te soylemesıne rağmen 12+6 da soyledı kız oldugunu