fizikcianne Kızlar hamileliğimi öğrendikten sonra karnım çok sisti gaz mi var anlamadım göbeğim şimdiden çıkmış gibi o derece. Acaba hamilelik mi şişlik yaptı bana anlamadım. Böyle durum başına gelen var mı
Sevval0 fizikcianne Benimde aynı olmuştu hormonlar artış gösterdiği için vücuda yeni birşey geldiği için ve gebelik boyunca gaz şikayeti malesef oluyor aynilari yaşamıştım 😂 20+4 deyim şuan karnım bir anda gazla patlamaya geliyor
Maya01 fizikcianne bende de aynı şekilde şimdiden karnım çıktı ama aşırı gazım var o da sebep oluyo olabilir 🥲 ilk çocuğumdayken böyle değildi ama
Ozlmcgrci fizikcianne gaz canım benımkı de 5 aylık gibi duruyor daha önceden de Sezeryan gobegım vardı bı tık ama suan yuvarlak baya bı belli hamıle olduğum bende 6 hafta 3 günlüğüm genelde 15 haftadan sonra belli oluyor karın
Aalizada Salam,məndə də elə idi,ama sonradan balaca oldu qarnım,məndə bilmədim nədəndi,ama düzəldi,həkiminizlə məsləhətləşin yenədə
Nnzife fizikcianne bende yaşamıştım ilk zamanlar vücut hormanlara alıştıkça karnınız normale döner Allah’ın izniyle. Gaz yapan yiyeceklerden uzak durun bir süre
CeydaST fizikcianne aynı şeyi düşündüm şuan 28+4 üm zaten kilolu yum göbek te var da 8 aylık gibi görünüyorum 🤭🤭 aman can sağlığı olsun sağlıkla gelsin bebişler. Bizde en büyük sorun göbekte çok çatlak oluyor. Yağ da var sürekli sürmüyorum ama zaten kaçınılmaz son gibi geliyor
handeserdes fizikcianne benim de çok erken başladı göbeğim ama vücut tipimden dolayıymış. ben ne kadar zayıflasam hep bi göbeğim olurdu. doktor yapından dolayı dedi.
Sevde43 Aynen benimde şiş baya ya şimdiden böyleyse ileriyi düşünemiyorum 🤭 buarada oruç tutan varmı acaba tutulması halinde bebeğe sıkıntı yaparmı bilgisi olan varmı ?