Burcinnml 11+1 günlük hamileyim sabah uyandığımda iç çamaşırımda ve kıyafetimde ıslaklık vardı ön tarafta değil arka taraftaydı akşamda karın ağrım vardı böyle bişey yaşayan vardı normalmi
busract68 Burcinnml bu haftalarda çok fazla akıntı olması normal bende her akıntıda korkuyordum yatış pozisyonuna göre falan arkaya ilerlemiş olabilir