Kızlar günaydın 38+5. Gündeyim. Uygulamaya göre 9 gün kaldı. Doktorum da eğer 4 nisana kadar doğmazsa 4 Nisan da artık beklemeye gerek olmadığını söyledi. Eşim de sezeryan istersek ne zaman yapabileceğimizi sordu ( her şeyi sorar aklındaki bütün soru işaretlerini bi bu konu da değil her alanda ) neyse aslında o an böyle bir düşüncem yoktu ama doktorumuz da haftaya olabileceğini söyledi. Geçen hafta pazartesi günüydü kontrolümüz. Gün geçtikçe tuvalette çıkmalarım, gün azaldığı için olan sabırsızlığım vs. Derken artık doğurmak istiyorum. Bir yanım müdahale etme süreçi yaşa ve gör diyor. Bir yanımda artık gerçekten doğurmak istiyor. Hamilelik çok güzel evet özlenir muhakkak bu konuların farkındayım kızlar. Ama oda her süreç gibi geçici ne bir ömür içimizde tutabiliriz nede bir ömür bebek kalacaklar uykusuzluk vs kalıcı. Şuan bir şeyler yaptığım için yorulmak istiyorum artık. Geçen hafta çok iyidim her gün gün içinde uyumadan bişeyler yapabildim yorulmadan ama bu hafta sanki çok iş yapmış gibi yorgunum hiç bişey yapmadan. Aranızda kendi isteği ile doğumu planlayıp giden var mı ? Tecrübelerinize ihtiyaç var💖