Hep normal doğum düşünüyordum ve bunu bekliyorduk. Bebeğim 39 haftalıktı ama gelişimi 40 hafta işe uyumluydu. Perşembe akşamı 23.30 da sancılarım başladı 02.00 kadar evde dayandım kanamam oldu bu doğum sırasında normalmiş ama benim artınca doktorumu arayıp gittim. Muayene etti 4 cm açıklık doğum başlamış yatışını yapalım dedi. Yatış yapıldı 2-3 saatte bir ebeler kontrol ediyor açıklık var mı diye. Suni sancı takıldı doğum hızlansın diye. Evde çektiğinde birlikte toplam 10 saat sancı çektim açılmam bu saatin sonunda hala aynıydı. Belimin ağrısına dayanamadım sezerayana dönmek istedim. Kızım şimdi yanımda çok şükür. Ama bazen bir şeyler zorlamamız gerektiğini anladım. Sizde doğum konusunda ısrarcı olmayın 😘