Sila66 jelibon zaten başlı başına zararlı cips kola sagdece çocuk mu kullanıyor hele sigara mesguik yaninda nane yani 😄 hamileyken sigara içenler nesguik zararlı diyorlar 😄😄😄 günde 1 2 sigara bisi yapmaz diyenler peki nesguik mi çok zararlı yani en basiti. Bu mevsimde domates normalde yenmemeli ama pazardan alıp yiyoruz sizce organik mi düşünmek gerek ayda 1 veya 4 kez nesguik tuketmek ne anneyi nede bebeği tehlikeye sokar ama şekeri olanlar zaten yenmeyecegini bilir. Burda bir kaç kişi sanki kadin pan zehiri içmiş gibi davranması 😄😄😄😄