Hanımlar 40+3 olduk bugün hala bişey yok benim gibi doğuramayan var mı? Artık kızımla aynı bedende yaşayacağımı düşünmeye başladım 😂41 ten sonra sancın olmazsa suni veririz dedi doktor ondan da korkuyorum biraz bu konuda tecrübesi yada bilgisi olan var mı?