Kızlar Ankara şehir hastanesine randevu almıştım bugun otomatik olarak iptal edildi aynı branş dan muayene olduğunuz için iptal edilmiştir 15 gün sonra tekrar alabilirsiniz diye. Salı günü kontrolüm vardı 38+1 suan aynı durumu yaşayan var mı hastaneye gitsem randevusuz bakarlar mı bilgisi olan var mı