32+4 haftadan bildiriyorum..
Ne gece uykusu diye bir şey var ne gündüz uykusu 😂
Yani zaten doğumdan sonra uykusuz kalacağız ve ben doğum önceside uykusuzum resmen.
Yani geceleri hiç uyuyamıyorum 2 gibi uyanıp 6-7 kadar ayaktayım.
Akşam 10 diyince uykum geliyor uyuyakalıyorum gece yine 2 de uyanıyorum.
Bir ara wc için kalkıyordum artık birde açlığım için kalkıyorum 😅 Odamda bir şeyler bulunduruyorum yine ama gerçekten kaos 🥲
Var mı bizim gibi olan, uyuyamayan sabahlayan..