Aslkryln 32+5 teyim bebeğimin kafası yukarıdaymis 3 hafta içinde pozisyonu aşağı olmazsa sezeryan dedi doktorum aynı durumu yaşayan var mı? Dönme ihtimali yüksek mi
aysu_mir17 Aslkryln canım benim bebeğim 34+3 de döndü şuan 37+5 deyiz son 2 haftaya kadar bebek sürekli yer değiştirir dedi benim doktorum hala bekliyoruz valla
Dolphin16 Aslkryln daha günü var son haftalarda dönebilir bebişin keyfine kalmış 🤣 benimde oğlum geç dönmüştü
beyazaycicegi bizde 31+4 Bebeğim bunca haftadır hep kafası aşağıda baskı yapıyor yavrum. Benimde doktorum umarım bu saatten sonra dönmez diyor 🙃