Arkadaşlar hastaneye gittim nişanım gelmiş herkeste farklı olabiliyormuş kimsinde pembemsi kahvemsi akıntı şeklinde kimisinde de regl başlangıçı gibi parçalı kırmızı kan gibi. Şimdilik bir sıkıntı yok çok çok hafif düzensiz sancım var eve gönderdiler. Beklemedeyiz