Ben de yeni kürtaj oldum. Bebek hemen istiyor muyum istemiyor muyum psikolojik olarak kendimden emin değilim fakat bi yandan da hemen deneyeyim ne zaman olursa çok şükür diyorum. Daha kontrole bile gitmedim bi haftam dolmadığı için, gittiğimde soracağım ben de korunmak gerekli mi diye. Beni ürküten bir diğer detay da Allah korusun yine kürtaj olmak gerekirse aradaki süre kısa olduğunda rahme zararı olur mu diye :/