Kızlar düzenli adet görmüyorum yani kesin 28 veya 30 günde oluyorum diyemiyorum o yüzden takvime net bir şey giremiyorum 🙃başka bir uygulama indirdim o 30 güne her zaman kullandığım uygulama da 35 güne ayarlı bu süreler de olması sakıncalı mıdır? Normal mi?pco yok doktor kontrolünde doktorum olmadığını söyledi