Pannesi Kızlar yardım edin nolur bu gaz sancısıyla başım dertte çok kötüyüm 14+4düm şuan kabızık yok ama deli gibi karnımda gurultu ve gaz sancısı var napcm bilmiyorum uyutmuyo huzur vermiyo benim gibi olan var mı ??😒
desertrain Pannesi hamilelikte rezene çayı içiliyor mu bilmiyorum ama gaza çok iyi geliyor araştırın isterseniz
Humeyra16Selim Pannesi icme canm doktorlar hicbr bitki cayini önermiyor baska turlu arastr belki bulrsun yada doktoe ilac verr belki bi gorun cok rhatszsan gecms olsn
mutlulukmevsimi Pannesi aynı şey benim başıma geldi metsil verdi doktorum çiğneme tableti bi zararı yok günde 3 kere kullanabilirsin dedi onunla rahatladım.
Pannesi Humeyra16Selim aynen canım bende öyle biliyorum mecbur kalmadıkça içmeyin diyolr çok teşekkür ederim
Pannesi mutlulukmevsimi bende bi araştırayım zararı yoksa kullanayım iyi gelir inşallah teşekkürler 🙏
Yagizayda Bende çok yaşıyorum araştır istersen en iyisi nane çayı hemde zararı yok iyi geliyor mideyi rahatlatıyor
Pannesi Yagizayda genel de her akşam nane limon içiyorum ama bu aralar o kadar arttı ki o bile iyi gelmiyo artık 😒