Eflalannesi Kızlara bir hafta iki hafta önce karın agrısı bel agrısı oldu şusn yok suan çok sinirliyim herşeye ağlıyorum çok agresif oldum adetim de geçiyor ve bide şişkinliğim oluyor
Humeyra16Selim Eflalannesi Hayr canm 2 aydan snra basliyr o belirtiler malesef hamile oldugumu ogrendm nezamn belrti oluck diye bekledm beklemeseydm keske bulantilr cok kotu
SF06 Eflalannesi 2 3 qy demişler ama benim daha adetim geçmeden bende bu durumlar vardı. Bence bi trst yap
Mervedenizkrks Gününüz geçtiği için oluyor eğer hamile olsaydınız 2-3 aylarında bu durumlar başlamış oluyor. İlk haftalarda göğüs çevresinin hafiften koyulaştığını fark edersen ve halsizlik ile beraber uyku halin olursa o zaman ihtimal verebilirsin
Eflalannesi SF06 benim çevremde de çoğu kişide öğrenmeden önce böyle olmuştu ama 2 3 ay denince şaşırdım tabiki illa var demiyorum bu belirtileri yaşayan oldu mu diye sormak istedim