Yagmurrsn kusura bakma canım geç gördüm 18 haftalık takibimde 2 hafta geriden gelmesiyle doktor perinatolojiye yönlendirdi doktorum çocuğum sıvısı ileri derece azalmış be bacağında kısalık var dedi güvendim doktora ve amniyosentez amniyoinfüzyon yaptı 2 hafta sonrasına gel kontrol edelim bu süre içinde havuç suyu deveci armudu ye dedi herşey gayet güzel gidiyordu doktor kontrolüne gittim doktorum hala sıvısıı az dedi gene perinaya gönderdi bu sefer bebeğimde ki gerileme 4 haftaya çıktı 21+1 takip ettiğim bebeğim 16 haftalık 17 haftalık çıktı hep alttan muayne de yaptı sıvı kaçağın yok dedi ama bende tansiyon da çıktı hep 15 16 civarındaydı bide enfeksiyon kaptım kan değerlerim hep düştü doktor da bana seni riske atamam enfeksiyonun artmaya başladı sağlıklısın hamile kalmana engel bi durumun yok tekrardan olur ama senin yerin dolmaz bebek bu gidişle içerde ölücek ciddi sonuçlar elde edicez doğsa bile yaşamaz kilosu 285 gr civarı sonlandırmamız lazım dedi 5 aylıkken ölü doğum yaptım doğumdan sonra 1 hafta geçti kontrole gittim rahmin toplarlamış kanaman da bitmek üzere dedi nisanın 10 una yine randevu verdi bakalım orda sonuç ne olacak ama lütfen aksatmayın havuç suyu ve deveci armudunun etkisini gören bir çok arkadaşım var benim yavrumun yiyecek ekmeği yokmuş hep böyle yorumladım hiç kafama takmaya çalışıyorum sizde öyle yapın stres sıkıntı bebeği daha çok etkiliyor sağlıkla gelsin hayırlı evlat olsun inşallah 🙏🏻🙏🏻🦋