ikra06_09 benimde ilk gebeliğim. salı günü yatış verildi. 2 doz ciğer geliştirici oldum. ve salı günü 35 hafta olcak. küveze girer mi diye 2 kere sordum ona doğduktan sonra karar vericez dedi. ama nedense içim küveze alınmıcak alınsada 3 gün falan gibime geliyor. kızıma kavuşuyorum ama küvez meselesi harbi canımı sıkıyor. benimde orta gebelik zehirlenmesi durumu var, plesantası yaşlanmış, safra kesemde çamur var karaciğerim yorulmuş bebek yorulmuş o yüzden sizi riske atamam dedi alıyor. Allah’ım evlatlarımıza sağlıkla kavuşmayı nasip etsin🤲