kardelen321 Kızlar normalde zaten kaşıntı oluyordu sırt kol bacak vs ama sankı bu haftalar tahammül de az neden oluyor bilmiyorum. Doktorum normal demişti ama son haftalarda sızler nasl
Aytensezgin kardelen321 safra asidi değerlerinize baktırın kolestaz olabilirsiniz ben geçen hafta bu sebeple erken dogum yaptım çok tehlikeli kaşıntı değip hafife almayın
kardelen321 Aytensezgin bende bi ara bunu düşündüm yurt dışındayım doktoruma dedim olabılır mı die o da her şeye Google dan bakma demişti , işte gözlerde sararma olsa falan olabılır ama sadece soğuk suyla duş al demişti. Siz kaç haftalıkta doğum yaptınız
Aytensezgin kardelen321 35+2 de doğum yaptım ama doktorum az daha ikimizi de kaybedeceklerini söyledi. Allahtan doktorum çok iyi ve tedbirli uçurumun kenarından dönmüşüZ