Merhabalar, ben 6 haftalik hamileyim,2ci hamileliğimdir. Ama hamilelikle ilgilini sey hissedemiyorum. Bulantılarım yok, halsizliğim,mide yanmasi, sine hassasiyeti, uykululuk, kabizlik. Yani bunlarin hiç birisi yok. İlk hamileliğimde vardi bunlar.kizim oldu. Şimdi hiç bi şey olmamasi normalmi sizce? Bu cinsiyete bagli bi şeymi?