Arkadaslar 31 haftalik hamileyim ve son birkac gundur karnim geceleri cok sertlesiyor.ancak dun gaz sancisi gibi bir agrim da vardi bugun hala devam ediyor.Endiseliyim o yizden benim sorum su bu dogum sancisi olabilir mi? Erken dogumdan cok korkuyorum. dogum sancisi denilen sey gaz sancisi gibi mi yoksa adet agrisi gibi tam olarak anlamadim.kontrol ediyorum bir kanama ya da tuaf bir akintiya rastlamadim.endiselenmeli miyim?