Cansudinc gizem-37 Çok oldu hatta bilerek içmediğim günlerde oldu bende aşırı bulantı yaptıkları için malesef
gizem-37 Lilyumfokimum doktora hiç sordunuz mu pekii.Eskiden annelerimiz vitamin bile bilmezlermiş ama yani.Doğmuşuz.Zaten yemek yemeyen biride değilim.Meyvemi falan yiyorum
bitterciko gizem-37 hiç korkmayın bebek anayı sömürür . Ona bişey olmuyor zaten olan bize oluyor bu vitamin eksikliğinde
abmsenol Evet oluyor ben de, doktorum dengeli beslendiğin sürece sorun olmaz demişti, elimden geldiğince dengeli de beslenmeye çalışıyorum. O yüzden çok sorun etmiyorum, ama aklıma geldikçe, içmeye, ihmal etmemeye de çalışıyorum
gizem-37 abmsenol inşallah bir sorun çıkmaz çünkü 10 tane ilaç yani bazıları yemekten önce falan illa unutuyorum çok zor
Lilyumfokimum gizem-37 sordum canım iyi besleyorsan gün içerisinde kafana takma gün aşırıda alıyor olsan sana yeter vitamin dedi zorlamadı öyle.
ElifTzl gizem-37 Haklisiniz ama eskinin sebze,meyve ya da et urunleriyle simdikilerin arasinda daglar kadar fark var🥹Her sey ilacli ya da yapay vitamin alamiyoruz bile dogru durust onlardan🙏
abmsenol gizem-37 evet unutulması gayet doğal bence, o yüzden kendinizi strese sokmak yerine, elinizden geleni yaptığınızı bilin yeter bence
Ebru1995 Bana doktorum vitamin ilacını kullanma dedi. Normal doğum istiyorum . Vitamin ilaçları kilo aldırıyor dedi kilo almami istemiyor doktorumda bence kestim aylardır içmiyorum
gizem-37 KbraN_1 tiroidim çok az yüksek çıkmıştı tiroid ilacım var levotiron,Elenatal 2 ,Viterol D-3,Tribeksol,Feramat,Desiferol,Prillam,Fmf hastalığım içinde ilaçlarım var