Pyraz61 insanlar sikayetlerini yaziyor huraya sorup bilgi almak icin, hic sancisi sorunu olmayan da bir sey yazmiyor dogal.olarak ve senin givi hicbir sey hissetmiyorum yazan da coook yani merak etme 😊🤍 benim de sikayetlerim 14. Haftada basladi ilk haftalar unutuyordum bile