Handan04 çok kullandım kollarım şişiyodu morarıyodu hatta bazen iğne girmiyordu bile cok canımı acıtıyodu sendede şişme morarma varsa kolonya döküp üfele güzelce dairesel şekilde ben son zamanlarda göbekten yaptım o daha az acıyordu şişme falan olmuyodu pek sende göbekten deneyebilirsin