Yildizsevgi Bu çevrede uygun fiyatlı hastane oneriniz var mı? Özellikle sancı çekerken sanci odasinda bekleten değil de yanına refakatcisini da alan hastane olması daha önemli Asya hastanesi diye düşünüyorduk ama sancı odasinda cekiliyormus sancilar sanırım
Seval2468 Yildizsevgi avrsaya gop Atilla Okur a gidiyorum. İlk oglumuda orada doğurdum yine oraya gidiyorum .
Aysekaraoglu Duygu hastanesi Yeşim hanım gerçekten çok memnun kaldım ilgi alaka mükemmel doktor doğumda kiziymisim gibi davrandı resmen normal doğum yaptım ilgi alakadan çok memnun kaldım ama sancı odasında bekliyorsun doğumu
Banumeral Asya hastanesi Hakan seven mükemmel bir doktor kesinlikle tavsiye ederim aile doktorumuz oldu resmen salı gunu inşallah orda doğumum var evlat gibi yaklaşıyor insana ve ekibi mükemmel