Aysenurakcan Bu hafta tam 36da gittim, gün verdi doktorum 38+5e falan denk geliyor. İlk gebelik olduğu için ve ciddi bi rahatsızlık sebebiyle değil de isteğe bağlı sezaryen olduğu için erkenden almaya gerek yok dedi. Benzer durumda olan varsa bilgi vermiş olayım😊