Çatı muayenesi kav haftalık iken yapılıyor
2961E 37 de yaptı doktorum
yagizegemom tehlikeli diyorlar öyle mi normal doğum mu
2961E neyi tehlikeliymiş ki, evet normal doğum istiyorum henüz doğuramadım🥲🫠
2961E tehlikeli olsa doktor neden yapsın
2961E canim oyle kolay degil hemen suyun gelmesi oyle su gelse zaten doktorlar yapmazdi
yagizegemom Altan doktor eli ile bakıyormuş Hani bide suyu bosaltirsa falan
2961E 2 saniye bişey sürüyor 39 haftaya girdim ne su geldi ne de nişan🤷🏻♀️