Yani bunu bence buraya değil doktora sorarsanız en doğru cevabı verecektir. Bende 6 haftalık hamileyim doktor hayır önermiyorum dedi. Her ne kadar bulantı kusma vs olmasada kendimi rahat hissetsemde bildiğim bir sağlık problemimde olmamasına rağmen bebeğim ya gelişmezse korkusuna tutmuyorum. Tutsam içim hiç rahat etmeyecek biliyorum. Riske atmaya gerek yok Allah nasip ederse günler çuvala girmediya. Tutarız.