Mutlubirkalp oyy çok geçmiş olsun 🙏 sağlıkla hayırla gelsin inşallah sağ Salim kucağına alırsın sıkıntı yaşamazsın güzel haberlerini alalım 😇 bende gözümden üveit atağı geçirdim %95 görme kaybım oldu gebelik öncesi. Mustafa hoca kortizon korurken bebek sahibi ol dedi. İlk 3 ay gözümden yeni bi atak geçirmem halinde bebekten vazgeçeceğiz demişti. Riskim hala var. Doğumdan sonra kör olabilirim yine. Hormonlarım,bağışıklık sistemim direk gözümü etkiliyor. Normal doğum yasak göz doktorum izin vermedi ama 37. Haftada Mustafa hoca yine de bi bakalım bebek iri olmazsa, gözün sorun yaratmazsa,kesi olmadan doğacak olursa deneyelim dedi. Büyük ihtimal sezeryan olacağım ama haftasını konuşmadık. Ben beklediğimizden çok çok iyi gittim. 19. Haftada benimde gebelik zehirlenmesi riskim vardı. Başından beri gebeliğim her an sonlanabilirdi ama bu haftalara geldik çok şükür. İyi olacak iyi olacağız inanıyorum 🥰