Kızlar bende 2 li taramaya gitcem de normal de özel hastaneye gidiyorum ama malum fiyatlar çok yüksek testi devlet hastanesinde yaptırmak istiyorum hangi bölüme randevu almam gerekiyor bir de 2 li tarama için geldim dediğimde işlem yaparlar dimi sorun çıkmaz bilgisi olan var mı bu konuda