meliiisoz Bernnnaaaa doktorum bugün kontrolde bana dönmemesi daha iyi geç dönerse daha iyi dikişe baskı açısından dedi
meliiisoz bitterciko çok şükür yine o haftaları görmüşsünüz darısı başımıza riskli gebelikte her an korku oluyor
bitterciko meliiisoz öyle maalesef tüm hamileliğim kanamayla hastanelerde geçti 1 hafta daha 2 hafta daha diye diye bitti
Bernnnaaaa meliiisoz evet evet zaten serklaj olanlar da normal doğumu çok önermiyorlarmış burada bir arkadaş yazmıştı rahim ağızını daha da yıpratmamak için özellikle tekrar bebek düşünüyorsa
meliiisoz bitterciko tahmin edebiliyorum sizi çok iyi anlıyorum çok zor bir süreç ama sonu çok güzel Rabbim bağışlasın
meliiisoz Bernnnaaaa benim doktorumda bana sezeryanı tavsiye etti inşallah biraz daha böyle kalır dönmez baskı olmaz sonuna kadar gideriz sürekli endişelenmek çok yoruyor🥺🙏🏻
bitterciko meliiisoz evet . Genelde enfeksiyon sebepli oldu hep . İpler daha da enfeksiyon kapmama sebep oldu . Beneğin kilosu arttıkça baskı da artıyordu .