anapanda12 Ben mihrimah koyucam 3 ismin 3üde güzel ama Mihre yerine mihra olsa daha lisans kolay gelir sanki
Anne2363 anapanda12 bana da hep mihre demek mihra demekten daha kolay gelmişti. Yoksa sıklıkla karşıma mihra çıkıyor dediğiniz gibi ☺️