cihaninannesi benim doktorum eşimi örnek göstererek bak uzun boylu zayıf yakısıklı adam daha yaşın kaç yanında böyle gezıyorsun sonra aldatıldım dıyorsunuz dedi 🔪 7. Ayımda ilk kez ona bel agrımdan uyuyamadıgımı uykumda fark etmeden acıdan dolayı karnımın üstünde yattıgımı söylediğimde senin sorunlarınla ılgılenmıyorum dedi ıdrarımda yuksek enfeksiyon cıkmıstı o ay +2 kılo aldım dıye gercekten ne benımle ne bebegımle ılgılenmedı bes karıs suratla 2-3 dakıkalık muayeneden cok münakaşa yaşayıp cıktık içeriden artık tak etmişti o gün bana 🔪🔪 şimdi yan odasındaki doktora gidiyorum beni görüyor görmemezlıkten geliyorum eğer böyle bir muamele istesem zaten devlete giderdim herkez haddini bilecek