Pemberuya Kızlar kurandan da olmasını istiyorum anlamlı da olsun yani siz ne gibi isimler koydunuz ya da koyacaksınız💙
annesininkuzusuu_ Pemberuya ilk kızımın adı Zeynep , şuan 23 haftalık ikinciye hamileyim , cinsiyeti erkek . Gönlümden geçen Ömer ama daha konuşmadık eşimle
-Naz- Pemberuya merhaba oğlumun adı Muhammed Ali. Muhammed : Cok övülmüş birçok güzel huylara sahip Ali : yüce, ulu 23 haftaligim doktor erkek dedi kısmet olursa oda Adem diye düşünüyoruz 😊
Pemberuya annesininkuzusuu_ yaa inanır mısın benimde rüyama 3 kez Ömer ismi geldi🥰 ama eşimin pek gönlü yok😞
Hilalarikan Cinsiyet henüz belli değil ama büyük ihtimalle erkek dedi doktor ben kuzey istiyorum ama eşim sıcak bakmıyor. Yusuf olabilir diye düşünüyoruz 🥰
Pemberuya annesininkuzusuu_ değil mi bence de gönlünü tam yapabilirsem koyarız inşallah Ömer berâ beğendim hatta☺️