Kbr-23 Kızlar 29+5teyim bugün inanılmaz derecede karın ağrısı ve bel ağrısı yaşıyorum ara arada bebek toplanır gibi oluyor kasılma mi bilmiyorum ilk hamilelegim tedirginim yarında devam ederse acile gidicem doğum belirtisi değildir inşallah
Narinsuu Kbr-23 aynı haftadayz dün benm de belim ağrıyrdu doktor nst istedi sancım çıkmadı şükür siz de bı baktrın yjne