Bende cuma gecesi kanama yaşadım hemen yeni hastaneye gittik. Kese boş dedi yamuk dedi. Bişeyler dedi ama benm beyin orda yandı tabi kanamamı ama ilaç durdu yatıyorum şimdi. Yarın başka bir dr. Gidicem ama hastanede bana baya tahlil yaptılar hani senle ilgilenilmedimi acaba dedim tekrar mı gitsen cok kanaman felan varsa