Geçmiş olsun. Ben de olmadı ama doktorum kabız olmamalısın, olursan bana söyle bir ilaç vericem demişti. Ben de tedirgin olmuştum bebeğe zararı olur falan diye. Doktorum da o ilacın kana karısmadıgını sadece bağırsaklara etki ettiğini söylemisti. Doktorunuza danışarak siz de bir ilac kullanabilirsiniz.