2 hafta önce 6 haftalık gebelik varken çok ağır bi grip geçirdim ve uçukladım. Gribe bağladım bebekte sıkıntı yoktu rahatladım. Bugün o uçuğun daha büyüğü çıktı dev gibi bir şey ben çocukluğumdan beri yılda 1 defa uçuklarım en fazla. Artık korkuyorum başına böyle bir şey gelen var mı 😣