İyi geceler kızlar
aslında buraya sormazdım bunu ama merak ettim ½ akşamdır hele ki bu akşam sağ kasığıma batma şeklinde birşey oluyor yanıyor yani çok ayakta da kalmıyorum uzanıyorum da mesela yemek hazırlarken attım dayanamadım
1 hafta önce doktorum kontrolde herşey normal dedi bi problemde yok