Busel Ozge56 evet ama yani zaten 36.haftafa birakicaz iğneyi demişti hem coraspirin hem iğne vuruluyorum 35.haftadayim
Busel yagmur50 şimdi doktoruma yazicam bakalım canım o zaten belki de der coraspirini sabah akşam iç ya da vurulmasanda olur pazartesi yazarız der
Busel Ozge56 yokkiz 36de kescez zaten dedi bende pazartesi gidicem iste suan 35im😂 belki de gidince keselim dicek bilmiyom ki suan vuruldum yarında gündüz yazicam eğer vurul illa derse eczaneden alicam
Busel Ozge56 bence de eşim sormaya bile gerek yok diyo hatta hahaha ben yine yazarım gündüz içim rahat etsin😆
Ozge56 Busel ay olurmu sor sen Allah korusun birsey olur doktorun Kızar sen bizim dediğimize bakma yinede doktorlar daha iyi bilir