Krcdny 37+5 teyim Adet olur gibi akıntım var kan değil sıvı geliyor sanki çişimi yapıyorum istemsiz, dün bir nişanım geldi arkasından adet oluyor gibiyim ayağa kaltığım an uçum akıyor ama sancım falan kesinlikle yok doktora gitmelimiyim
Nhlhmz11 Krcdny ben 37+1 de kontrole gittim nişanım parça parça gelmişti , ama altıma isiyorum gibi hissettim o gün , birkaç gün öncesinde falan , meğerse kese delinmiş gittiğim gün hemen sezeryana aldı beni
Aynenkanka Krcdny sence gitmeli misin? Nişanım geldi diyorsun, istemsiz çiş yapıyor gibiyim diyorsun Allah aşkına burda zaman kaybetme acil git doktora acil
bendiyebiriii Nhlhmz11 bebeğiniz iyi değil mi? Küvete girdi mi? Benim de 37+3 için planlı bir sezeryanım var da
aysu_mir17 Krcdny arkadaşım da böyle oldu bebeği susuz kaldı o yüzden ciğerlerinde sorun oldu canım vakit kaybetme git ne olur ne olmaz
Nhlhmz11 bendiyebiriii hayır girmedi , çok şükür maşallahı var kızımın , 3 kilo 35 Gr 50 cm doğdu . Herşeyi normal . Şimdi 26 günlük olduk bile 😇
Sunakarakoc Suyu geliyor bence cil gitmelisin bazılarının ki foş diye geliyormuş bazılarınınki sızıntı şeklinde
Krcdny Kızlar Allah sizi napmasın eşim asker nöbetten nasıl geldiğini bilmiyor adam, geldik acildeyiz muüyene oldum, doktor suyun böyle gelmez bunlar çok normal dedi doğum yaklaştıkça dedi , adamında benimde elimi ayağımı boşalttınız
Mrvctn Krcdny benim eşim de asker ama doktor her muayeneye gittiğimde 3 kere gitseniz 3ünde de doğum olmasa siz 4.ye yine gidin çocuğun sağlığını tehlikeye atmayın diyor.. lütfen boşa gittim diye düşünmeyin en azından içiniz rahat etti böyle durumlarda hiç düşünmeden gidin onca hafta yaşadınız bebişinizle normalin dışında olan her olasılıkta mutlaka görünün doktora bunun kalbimize indirecek tarafı yok çok şükür yaşıyor diyebiliyorsanız hiçbir şey önemli değil inanınki
Larinsmom Arkadaşım Sende buraya yazacağını önce doktora git. Cidden buraya böyle sanki acile gelmiş doktora anlatır gibi yazıp yorum bekliyorlar ya anlamıyorum. Herkesin bir olmuyor belirtileri. İçiniz nasıl rahat ediyor ya
gizem3435 Krcdny insanlar sizin için endişe etti çünkü? Niye gerildin diye mi soruyorsunuz.. keşke siz de azıcık gerilip buraya yazmak yerine doktorunuza danışsaydınız. Son zamanlarınız ve her şey olabilir. İnsanlar yardımcı olmaya çalışmış birde sitem ediyorsunuz. Şaka gibisiniz..
BerfinYildiz Krcdny Nişan Hangi Renkte Oluyor Benimde Bugün Sancilarim Bi Nevi Fazlalaşti Belden Kasiklarima Vuran Bi Ağrı 37+5 ayniyiz
Nhlhmz11 BerfinYildiz ya kan gibi geliyor, ya pembemsi oluyor yada bembeyaz geliyor . Benim beyaz gelmişti iki üç gün boyunca . Zaten normal akıntıdan biraz farklı oluyor , anlarsın geldiğini . Ağrı da bebek kanala yerleşiyorsa iyice o yapar . Benimde başlamıştı ağrım 36 da açılma falanda olmuştu ama ne yazık ki 37+1 de sezeryana girmek zorunda kaldım. Ama herşey iyi çok şükür .
BerfinYildiz Ayse001000 Bende Bilmiyordum İnt baktım akıntı sümüklü Yapiya Sahip Oluyormuş Renge Göre Degişiyormuş
Krcdny BerfinYildiz kahverengi kanla karışık gelir dedi doktor şeffaf sümük gibi gelen şey nişan değildir ama onunda gelmesi normalmiş son haftalarda , elleriniz aniden şişip aniden iniyormuş, karnımızda önümüzde birden toplanıp geri gevşerse bu doğumun habercisidir dedi doktor ,uygulamaya göre 15 gün kaldı doğuma ama bizimkinin gelesi yokmuş🥲
BerfinYildiz Krcdny Bende Çünkü 1 Haftadır Sumuksu Sefaf Akıntı Geliyor Ne Olduğunu Anlamadim Benimde Uygulamaya Göre 16 Günüm Var Hayırlısı Olsun bakalım