agaadfsdqqaa benimde haziran sonu temmuz başı Doğma büyüme adanlıyımm canım ama maraşa gelim geldim Ve Adanada klimasız durmak imkansız imkansız kuzenim ağustosta doğdu Klimasız aslaydı doğal olarak uzun kollu giydirirdik Uzun kollu çıtçıtlı giydirirdi hem yeni doğan bir bebek hemde klima var diye bence hastane çıkışını uzun kollu al 5 -6 tanede uzun kollu çıtçıtlı badi al ayaklı tek altta satılıyor ince sonrasında dışarı çıkarttığında filan yarım kollu giydirirsin