Jrhazar Merhaba kızlar 25+4 haftalıgım dün geceden beri tek tek taraflı baş agrım var.. inanılmaz bir agrı ve böyle ara ara zonkluyor gibi bir yükseliyor çekiçle vuruluyor sanki sağ taraftan başıma.. yaşayan tavsiyesi olan var mı?
Pamuk Jrhazar Benimde şekerim sürekli yüksek kaç gündür mahfoldum acile gidip serum taktiriyorum bana mısın demiyor. At kestaneli jeli ile eşim masaj yapıyor öyle rahatlıyorum.
9ay10gun Jrhazar benim migrenim var ve bu şekilde oluyor ağrısı. Tek taraflı genelde sağ tarafım gözümden enseme kadar ve girdiği zaman ertesi güne kadar sürüyor. Son ikidir dayanamıyorum ağrıya acile gidip serum taktiriyorum anca öyle geciyor
Jrhazar Pamuk rabbim hafifletsin inşallah benimde suyum fazla şeker takibi yapıyorum acaba stres mi yaptım 😟😟
Jrhazar 9ay10gun ya gebelikten önce migrenim yoktu ama acaba şimdi mi başladı sizce tansiyon böyle agrı yapar mı 😟😟
9ay10gun Jrhazar evet tansiyonda yapıyor ve tansiyon gnelikte tehlikeli. Mutlaka takibini yapin ne olur ne olmaz