SevgiKNGR bu hamilelikte yaşadığım normal bi yanma değil. O haftalarda yaşanılan normal bi yanma. Ama şu son aylara gelin bi boğazınızdan ateş çıkıyor bildiğin. Espri nihayetinde değil ciddi anlamda ateş çıkıyor. Mideden boğaza doğru bir yanma bir yanma anlatamam hiçbişey rahatlatmıyor.