Annemutlu Arkadaşlar ilk haftalarda göğüslerim patlayacak gibi ağrıyıp sızlıyordu geçti 17haftalık olduk bugün o sızı ağrılar yine başladı normal mi ya 35 38 haftadan sorma başlaması gerekiyor diye okumuştum sanırım