4 haftalıkken bebek beklediğimiz için doktora gittiğimde beta testi verdik betam fazla artmış vajinal muayenede de böyle çıktı doktor ikiz gebelik olabilir dedi haftaya tekrar kontrole gidicem böyle durum başına gelipte ikiz gebelik olan sağlıkla bebeğini kucağına alan var mı acaba 🙏🏻 [](https://) 