Koala22 yağ ve losyona hiç gerek yok hem para tuzağı hem de aksine kimyasal sonuçta zararlı, nemlendiriciye gerek var mı bilmiyorum kendi vücuduma nemlendirici kullanmıyorum eksikliğini de hissetmiyorum ama bebekler için gerekli mi bunu doktora sormak lazım