deletedmom893 sagol canım 5 günlük bi gerilik var gibi gözüküyor ama doktorumda bunun önemli olmadıgını cihazlardan kaynak lı veya cocugun yapısından kaynaklı bisey oldugunu belirtti ama yine de sormak istedim ölü dogum yaptım ve cok endiseleniyorum hergün tesekkür ederm cevabınız için 🙏💕