Seva_0009 Merhaba kızlar ben 7+4 günlük hamileyim çokta mide bulantım olmamasına rağmen bişey yiyemiyorum canım çekmiyo yediyimi çıkarıyorum sürekli ne yapa bilirim siz ne yaptınız
Nur4400 Seva_0009 canım oluyo öyle bnde 1 aylıkken basladı 13 haftada azaldı nerdeyse bıttı doktorum prılam verdı onu kullandım mide bulantısına cok ıyı ama sana doktorun yazmalı
Muczm33 Seva_0009 canım bende böyleyim ilk başlarda iştahsızlık vardı kusmuyordum bu sonradan yerini bulantı ve kusmaya bıraktı doktor prilam tablet verdi çok ii geldi yiyebiliyorum artık ama hala düzelmedim bn ilaca devam dün almayı unuttum bugün çok kötü oldum
Seva_0009 Nur4400 yorum için teşekkür ederim mide bulantım fazla yok ama kusma var ne yersem çıkarıyorum bebek aç kalırmı acaba böyle
Nur4400 Seva_0009 hayır hayır suan yedıgınden sen faydalanıyorsun bebek ılk 3 ay senın kanından beslenıyo suan bebek bezelye tanesi kadar senın yedıgını o yemıyo suan rahat ol bna doktorum dedı 3 ay sonra Yemen lazım bebek artık senın yedıgınden beslencek