Fatmavsn peki sizden kan grubu için herhangi bir belge istediklermi bizi baya oyalıyorlar ya sinir oldum valla geç olmada doktor değiştiricem bi gün çağırıyor beni şeker yüklemesi için bana demedi sabah gel bide önce bana dedi açlık tokluk tek olucak bi gittim şeker yüklemesi yapalım dedi gittim saat geç olduğu için yapmadılar yarın gel dediler gittim yaptım şimdide bunun için on gün uğraştırıyorlar bide özel hastane ya valla sözde memnundum ama çok sinir oldum bugünlerde umursamıyor bile insanı ya doktor